خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز؛

مالباختگان تاج خودرو کاسپین مقابل استانداری قزوین تجمع کردند/ دادستانی ورود کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۰۸۵

مالباختگان تاج خودرو کاسپین با تجمع مقابل استانداری قزوین خواستار رسیدگی به حقوق خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ظهر امروز تعدادی از افرادی که در تاج خودرو کاسپین سرمایه گذاری کرده بودند برای احقاق حقوق خود مقابل استانداری تجمع کردند.

خواسته این افراد این است که دستگاه قضا به موضوع ورود کرده و پول آن‌ها بازگردانده شود.

یکی از افراد حاضر در این تجمع با دعای اینکه قوه قضاییه دو ماه پیش 20 میلیارد تومان پول این شرکت را توقیف کرده گفت: من 480 میلیون پول به این دفتر دادم، اگر فعالیت این واحد غیرقانونی بود باید پلمب می‌شد نه اینکه دفتر آن‌ها باز باشد و امروز تکلیف پول و سرمایه ما نامشخص باشد.

یکی دیگر از افراد حاضر در این تجمع هم گفت: من 160 میلیون برای کوئیک به این شرکت پرداخت کرده‌ام، در تیر ماه به ما اعلام کردند که مرحله دوم پول خود را واریز کنیم، اگر فعالیت این واحد مشکل داشت و توقیف شده بود ما برای مرحله دوم پولی واریز نمی‌کردیم.

یکی دیگر از افراد هم گفت: 570 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ام، تمام خواسته ما از تجمع‌ها این است که دادستان به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کرده و حق و حقوق ما را احیا کند تا سرمایه‌ها به ما بازگردانده شود.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز