خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

موضوع آب در قزوین کارویژه تمام ارکان استان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۶۹

استاندار قزوین گفت: آب از موضوعات اساسی استان است و به دلیل مزیت‌های قابل توجه کشاورزی و صنعت که با آب در ارتباط است این موضوع در کارویژه همه ارکان استان قرار گرفته و افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد را مد نظر داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در آئین بهره‌برداری طرح آبرسانی به آبیک که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر نیرو برگزار شد، گفت: بیش از نیمی از هزینه ریالی پروژه با موافقت وزیر نیرو صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

استاندار قزوین ادامه داد: خوشحالیم امروز باکیفیت‌ترین آب استان نصیب مردم صبور آبیک شده، حل سایر مسایل و مشکلات آبیک هم مد نظر مدیریت استان است.

وی بیان کرد: اقدام امروز نشانگر رویکردها و سیاست‌های دولت سیزدهم است که مسایل مهم و اساسی را در دستور کار قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم در این جلسه گفت: همه باید حواسمان باشد که آب منشاء آسمانی و الهی دارد و باید ارتباطمان با خدا را اصلاح کنیم تا مشمول لطف الهی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ادامه داد: آب در قرآن پیوست‌هایی دارد که مبارکی، پاک کنندگی، منشاء حیات و رویش بودن از جمله آن‌ها است شکر آب مصرف بهینه و اسراف نکردن و توزیع عادلانه و رعایت اولویت در مصرف است.

وی بیان کرد: تزریق آب از مصرف نارویه آب و فرونشست بیشتر جلوگیری می‌کند و نیاز داریم در ادامه اجرای پروژه برای سایر مناطق استان هم پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز