خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

تخصیص اعتبار 88 میلیاردی برای تسهیلات مشاغل خانگی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۵۷۲

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در سال جاری برای تسهیلات مشاغل خانگی 88 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده است که به دارندگان مجوز مشاغل خانگی قابل پرداخت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی رحیمی نیارکی با اشاره به تسهیلات مشاغل خانگی گفت: برای افرادی که مجوز مشاغل خانگی دارند در حوزه مستقل  100 میلیون تومان و در حوزه زیر مجموعه 50 میلیون تومان وام قابل پرداخت است.

اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: بهره وام‌های مشاغل خانگی با بهره 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله است و زنان سرپرست خانوار، زنان روستایی و شهری که دارای مهارت باشند و همچنین جوانان جامعه هدف این وام‌ها هستند.

وی عنوان کرد: شیرینی سنتی، دوخت و دوز، کفش دانسفهان، زنبورداری، قارچ، بسته بندی خشکبار و میوه و عروسک سازی برای پرداخت تسهیلات در اولویت قرار  دارند و شبکه ساز یو اتصال به بازار در این حوزه مد نظر ما است.

این مسئول ادامه داد: 515 رسته شغلی در قالب مستقل و پشتیبان برای تسهیلات در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند به عنوان متقاضی تسیلات مشاغل خانگی اقدام کنند.

رحیمی یادآور شد: افراد می‌توانند از طریق میراث فرهنگی، صمت، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید نسبت به دریافت مجوز مشاغل خانگی اقدام کرده و پس از بارگذاری مدارک مورد نیاز به صورت آنی مجوز را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز