خبرگزاری کار ایران

باتوجه به تعارض منافع در اجرای مصوبه امنیت غذایی؛

توزیع آرد از اتحادیه نانوایان قزوین پس گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۴۲

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین گفت: توزیع آرد نانوایی‌ها با توجه به تعارض منافع و در اجرای مصوبه امنیت غذایی این استان از سوی اتحادیه نانوایان پس گرفته شده و به شرکت‌های رسمی حمل و نقل واگذار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، محمد ایزدی با اعلام این خبر گفت: حمل غیررسمی آرد در استان باعث شده بود تا تخلفاتی مثل توزیع خارج از شبکه اتفاق بیافتد، با انتقال تکلیف توزیع آرد از خبازان به شرکت‌های رسمی حمل و نقل این موضوع برطرف خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین ادامه داد: ماهانه ۱۰ هزار تن آرد یارانه شماره یک و ۲ در استان توزیع می‌شود، ورود شرکت‌های حمل و نقل با داشتن کامیون و کامیونت‌های ویژه حمل که دارای علایم مشخصی هستند، باعث افزایش نظارت در توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: یک شرکت‌ حمل و نقل از زیر مجموعه تعاون روستایی برای توزیع آرد در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و آوج و یک شرکت بین المللی حمل و نقل هم با هدف توزیع آرد در شهرستان‌های بوئین زهرا، البرز و آبیک در نظر گرفته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه توزیع نظام‌مند حمل آرد در استان قزوین از ۲۴ شهریور سال جاری اجرایی می‌شود، خاطر نشان کرد:  واقعی‌تر شدن هزینه‌های حمل و نقل، توزیع به موقع و ایمن، ردیابی خودروهای حمل با امکان جی پی اس، جلوگیری از توزیع خارج شبکه و صدور بارنامه از عمده مزایای اجرایی شدن توزیع نظام مند آرد در استان قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز