خبرگزاری کار ایران

20 میلیارد تومان بدهی شهرداری بندرعباس به تامین اجتماعی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۶۷

شهردار بندرعباس از پرداخت20 میلیارد تومان بدهی شهرداری به تامین اجتماعی در راستای رفع مشکلات بازنشستگی و کسر سوابق بیمه جامعه کارگری این شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس با تقدیر از همراهی مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان با شهرداری بندرعباس بیان کرد: برای نخستین بار تیم معاونت مالی و اقتصادی شهرداری در راستای تسویه بدهی به  بیمه تامین اجتماعی شهرستان بندرعباس، همچنین رفع مشکلات بازنشستگی و کسر سوابق بیمه جامعه ی کارگری این شهرداری که عموما از زحمتشکشان بخش تنظیف و فضای سبز تشکیل می‌شود، اقدام به پرداخت ۲۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بندرعباس کرده است.

شهردار بندرعباس گفت: پرداختی فوق از محل بستانکاری های سنواتی و مشکوک الوصول  شهرداری بندرعباس بوده،  که در این دوره وصول و در راستای تسویه بدهی موضوع مطروحه و رفع مشکلات بالغ بر هزار نفر از کارگران ا زحمتکش این مجموعه شده است.

نوبانی با اشاره به اینکه  قسمتی از این بدهی مربوط به دهه ۸۰ بوده است، خاطر نشان کرد: در راستای این مهم جا دارد از دادستان عمومی و انقلاب استان و مدیران کل اداره کار و رفاه اجتماعی و سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی و مدیران استانداری هرمزگان که در این راستای نهایت همکاری و مساعدت را داشتند کمال تشکر و قدردانی بعمل آید.

بنابر اعلام تأمین اجتماعی هرمزگان، شهرداری بندرعباس بیش از 200 میلیارد تومان بدهی به تأمین اجتماعی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز