خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هیات اجرائی خانه کارگر مازندران/اعلام برنامه های روز تصویب قانون کار

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۵۸۵

جلسه هیات اجرائی خانه کارگر مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی با محوریت برگزاری مراسم گرامیداشت ۲۹ آبان،روز تصویب قانون کار با حضور جمعی از اعضای هیات اجرائی استان در خانه کارگر قائم شهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،پیش از ظهر امروز جلسه هیات اجرائی خانه کارگر مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی با محوریت برگزاری مراسم گرامیداشت ۲۹ آبان،روز تصویب قانون کار با حضور جمعی از اعضای هیات اجرائی استان در خانه کارگر قائم شهر برگزار گردید.

نصراله دریابیگی،دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران ضمن اعلام برنامه های مراسم گرامیداشت ۲۹ آبان گفت:تصویب قانون کار در ۲۹ آبان ماه هزار سیصد و شصت و نه نتیجه سالها خون دل خوردن ها و تلاش های بزرگان جامعه کارگری همچون مرحوم سرحدی زاده،کمالی،ربیعی و محجوب است.

وی گفت:امسال با توجه به وضعیت خطرناک کرونا در کشور برای برگزاری تجمعات با محدودیت مواجه هستیم و اگر مجوز ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم حتی بصورت محدود صادر نگردد،بصورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

دریابیگی افزود:گرامیداشت روز تصویب قانون کار بهانه ای است برای رساندن صدای حق طلبانه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی به گوش مسئولین و در تلاش هستیم مراسم حتی بصورت محدود و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و اجتماعی برگزار گردد تا مشکلات روز جامعه کارگری و بازنشستگی مطرح گردد.

به گزارش ایلنا،برگزاری سخنرانی و تجلیل از  پیشکسوتان و بزرگانجامعه کارگری استان و کشور و همچنین طرح و بیان مشکلات روز جامعه کارگری و بازنشستگان تامین اجتماعی در قالب پرسش و پاسخ بصورت مجازی از دیگر برنامه های روز تصویب قانون کار می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز