خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان عنوان کرد؛

پیشنهاد تشکیل شهرک تخصصی مدیا سیتی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۴۴۱

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: با وجود مراکز متعدد و معتبر علمی و دانشگاهی، قزوین از ظرفیت‌های بین المللی برای آموزش مهارت برخوردار است و در این زمینه پیشنهاد راهبردی ما تاسیس شهرکی تخصصی با عنوان «مدیاسیتی» است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ظهر امروز نشست مشترک رئیس اتاق بازرگانی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.

در این نشست که مشاورعالی اتاق بازرگانی و دبیر اجرایی و معاون فنی و حرفه‌ای استان نیز حضور داشتند بر ارتباط موثر و پایاپای پارلمان بخش خصوصی استان و فنی و حرفه‌ای به منظور استفاده از ظرفیت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در راستای تحقق  بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین در این نشست گفت: در استان مراکز متعدد و معتبر علمی و دانشگاهی داریم که می‌توان از ظرفیت‌های آن برای آموزش بهره برد.

مهدی بخشنده تصریح کرد: تاسیس کارخانه نوآوری در استان نیز یک نیاز ضروری است و این موضوع باید از طریق سازمان فنی و حرفه‌ای کشور پیگیری شود؛ چرا که موافقت اولیه ستادی آن صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین هم در این نشست گفت: در مبحث شورای مهارت، لازم است نیازهای صنعتی، کشاورزی، گردشگری و معدنی را شناسایی کرده تا براساس نیازهای موجود برنامه ریزی کنیم و می‌توانیم امکانات سازمان فنی و حرفه‌ای را با بخش خصوصی به اشتراک بگذاریم.

سید محمود عرب یادآور شد: ضمن استفاده از آموزش‌های بین اللملی می‌توانیم تبصره 75 قانون بودجه کشور را عملیاتی کنیم  تا با همکاری مراکز دانشگاهی استان، شهرک مهارتی تخصصی در استان ایجادشود، طرح مهارت آموزی در محل کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی ابلاغ شده است و احیای  مهارت آموزی در روستاهای استان را نیز در دست اجرا داریم.

وی تاکیدکرد: اتاق بازرگانی قزوین یکی ازمهمترین شرکای اجتماعی سازمان فنی و حرفه‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز