خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبرداد؛

اصلاح الگوی کشت در همدان با کشاورزی قراردادی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۲۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی توسعه کشت‌های قراردادی است، گفت: با توجه به وضعیت اقلیمی و محدودیت آب در همدان محصولات استراتژیکی برای استان تعریف شده و ما به سمت کشاورزی قراردادی حرکت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، رضا بهراملو با تأکید براینکه در کشاورزی قراردادی کشاورزان مورد حمایت جهاد کشاورزی قرار می‌گیرند، اظهارکرد: کشاورزانی که محصولات مورد قرارداد با ما را کشت می‌کنند مورد حمایت سازمان قرار خواهند گرفت و کشت‌ها به سمت محصولاتی که مدنظر جهادکشاورزی است سوق داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در کشت گندم کشاورزی قراردادی در استان همدان انجام گرفت، تصریح کرد: کشاورزی قراردادی الگویی از کشاورزی است که قبل از کشت سازمان یا تشکل‌ها با کشاورز قراردادی بسته و کود، بذر و نهاده داده می‌شود و در نهایت خریدار محصول تولیدی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در کشاورزی قراردادی کشاورزان به سمت محصولاتی که برای استان تعیین شده سوق داده می‌شوند، گفت: سال گذشته کشاورزی قراردادی توسط خیلی از شرکت‌ها در تولید آلبالو، گوجه فرنگی و ذرت شیرین کشاورزی قراردادی عملیاتی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز