خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دامپزشکی فارس:

مراکز عرضه غیرمجاز گوشت در مسیر شیراز به سروستان پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۹۱۱

مدیر کل دامپزشکی استان فارس گفت: با توجه به شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در این استان، 11 مرکز کشتار و عرضه غیرمجاز و غیر بهداشتی گوشت در مسیر شیراز به سروستان پلمپ شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ناظمی با بیان اینکه سلامت هم استانی های عزیز خط قرمز است و در این خصوص با هیچ احدی مسامحه ای نخواهیم داشت، تصریح کرد: پرونده متخلفان به منظور طی مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح  ارجاع شده است.

وی با اشاره به شیوع تب کریمه کنگو در کشور و استان فارس اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی دامپزشکی این استان در تلاش مستمر برای کنترل این بیماری و سایر بیماری های مشترک بین انسان و دام است و علی رغم این تلاش ها تاکنون سه نفر در استان فارس به این بیماری مبتلا و پس از بستری شدن در بیمارستان درمان شدند.

ناظمی با بیان اینکه طرح مبارزه با کشتار غیرمجاز با محوریت اداره کل دامپزشکی در حال اجرا است، افزود: از ابتدای سال تاکنون 70 مرکز عرضه غیر مجاز و غیر بهداشتی گوشت در ورودی های شهر شیراز پلمپ و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر کل دامپزشکی استان فارس تاکید کرد: شهروندان گوشت مصرفی خانوار را از مراکز مجاز عرضه گوشت قرمز و دارای برچسب و مهر دامپزشکی خریداری کرده و از خرید دام زنده و  کشتار دام در خارج از کشتارگاه جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز