خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یزد خبر می دهد؛

تنش در گرامیداشت سالیاد صدوقی ها/"تندروها" مراسم بزرگداشت شهید صدوقی در مسجد حظیره را برهم زدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۱۷

مراسم چهلمین سالروز شهادت آیت الله محمد صدوقی، سومین شهید محراب و یازدهمین سال رحلت حجت الاسلام محمدعلی صدوقی، امام جمعه فقید یزد در حالی برگزار شد که برخی با ایجاد تنش، مراسم را به هم زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، این مراسم چهارشنبه شب در پایگاه انقلاب؛ مسجد حظیره یزد و در کنار تربت سومین شهید محراب برگزار شد و اقشار مختلف مردم دارالعباده، استاندار و جمعی از مدیران در این مراسم حضور داشتند که با سخنرانی حجت الاسلام "مسیح مهاجری" مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و یکی از نجات یافتگان حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی همراه بود.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در این مراسم گفت: شهید صدوقی برای دارالعباده یزد زحمات زیادی کشید و همواره به عنوان یکی از یاران صدیق امام و انقلاب در همه صحنه ها حضور داشت و فعالیت های وی در خدمت به مردم بسیار زیاد بود.

حجت الاسلام مسیح مهاجری افزود: فرزند این شهید بزرگوار حجت الاسلام محمدعلی صدوقی نیز چه در انقلاب و چه بعد از انقلاب که با عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد خدمت می کرد، همواره در خدمت مردم بود و خدمات بسیار زیادی را برای جامعه انجام داد.

به گزارش ایلنا، در میانه سخنرانی اما هنگامی که "مسیح مهاجری" در سخنرانی خود آیت الله هاشمی را یکی از دلسوزان و بزرگان انقلاب اسلامی نامید چند روحانی جوان با فریادهای خود حرمت این مراسم را نگه نداشتند و با همراهی برخی دیگر باعث شدند سخنران مراسم مجبور شود سخنان خود را نیمه کاره رها کند و از منبر مسجد حظیره پایین بیاید.

این افراد به دور مهاجری حلقه زدند و با طرح اتهاماتی علیه مرحوم آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی، مسجد حظیره را با مسجد ضرار مقایسه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز