خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد؛

صدور حکم مدیر سابق محیط زیست یزد و انفصال از خدمت یک شهردار

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۹۴۴

رئیس کل دادگستری استان یزد از صدور حکم مدیر سابق محیط زیست یزد و انفصال از خدمت یک شهردار در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، غلامعلی دهشیری با تشریح پرونده های خاص استان یزد اظهار داشت: پرونده‌ای در حوزه مدیران اسبق محیط زیست به اتهام ارتشا و جعل اسناد دولتی تشکیل شد که حکم این پرونده صادر شده و محکومان به انفصال از خدمات دولتی، پرداخت جزای نقدی و ... محکوم شدند.

وی همچنین از صدور حکم برای باند ۱۵ نفره اختلاس در سازمان اموال تملیکی استان یزد خبر داد و بیان کرد: این باند اقدام به جابجایی اموال مرغوب با اموال غیرمرغوب می‌کردند که حکم آنها صادر شده است.

دهشیری همچنین از صدور حکم یکی از شهرداران یزد و انفصال از خدمت وی، همچنین پرونده برق منطقه‌ای خبر داد و گفت: پرونده‌های مسن استان رو به کاهش است و ۵۴.۵ درصد پرونده‌های مسن استان تعیین تکلیف شده‌اند.

وی رتبه صلح و سازش در پرونده‌ها در استان یزد را در سطح کشور دوم اعلام کرد و گفت: شورای حل اختلاف استان یزد نیز از نظر عملکردی رتبه پنجم را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

دهشیری همچنین با اشاره به تلاش دستگاه قضا برای احیا و حفظ حقوق عامه در زمینه رفع تصرف و اجرای احکام قطعی برای رفع تصرف عنوان کرد: طی یک سال گذشته ۶۶۷ حکم رفع تصرف فوری با دستور قضایی اجر شده که با این احکام، بیش از ۷۳۸ هکتار از اراضی ملی استان یزد رفع تصرف شد که ارزش این اراضی ۳ هزار و ۲۳۵ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان بوده است.

رئیس کل دادگستری یزد با اشاره به ورود دستگاه قضا استان یزد به حوزه تولید نیز اظهار داشت: یکی از برنامه های ما حمایت از تولیدکنندگان است که در این راستا سایت حامی نیز به ابتکار دادستان یزد راه اندازی شده ضمن اینکه معاون دادستان نیز یک روز در هفته در شرکت شهرک های صنعتی استان یزد برای رسیدگی به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز