خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر یزد خبر داد؛

ساخت و سازهای بی رویه در کاریزبوم مشکل آینده شهر یزد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۴۸

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه نظارت و کنترل بر ساخت و سازها در مجتمع کاریزبوم به صورت جدی پیگیری شود گفت: ساخت و سازهای بی رویه در کاریزبوم مشکل آینده شهر یزد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، عزیزالله سیفی در کمیسیون بودجه شورای شهر یزد با بیان اینکه کاریز بوم به عنوان ریه تنفسی استان یزد طراحی شد اظهار داشت: قرار بود برای فضای سبز نقش آفرینی کند اما با وجود ساخت و ساز های بی رویه، به عنوان یکی از مشکلات آینده استان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: مجتمع کاریزبوم یا کوثر، به‌رغم اینکه در گذشته صرفا با مجوز و تایید شهرداری، مالکین امکان ساخت و ساز داشتند و زیر بنای مفید در هر هزار متر مربع 150 متر زیربنا بود، در سالهای اخیر به نحوی از دست شهرداری خارج شده است.

وی با انتقاد از بی احترامی به قانون و مقررات در ساخت و سازها عنوان کرد: متاسفانه در این مجتمع شاهد آن هستیم که ساختمان‌های چند طبقه با زیربنای گسترده در حال ساخت و ساز است که نظارتی هم بر آن نیست. سیفی اضافه کرد: این مجتمع به عنوان ریه تنفسی یزد پیشنهاد شده بود اما اگر این روند ادامه پیدا کند نه تنها مکانی برای سلامت ریه تنفسی یزد نیست بلکه مشکلات زیادی هم شهر یزد تحمیل خواهد کرد و همه دستگاه‌های استان درگیر خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: باتوجه به اینکه این مجموعه در حریم شهر یزد قرار دارد و به طور مستقیم در شهر تاثیر گذار است از شهردار درخواست می شود این موضوع را پیگیری و موضوع کنترل و نظارت بر ساخت و ساز ها در مجتمع کاریزبوم به شهرداری باز گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز