خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم یزد به ایلنا خبرداد؛

دولت به دنبال کاهش اجاره بها با کمک مجلس است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۲۸۱

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت و اجاره ‌بهای مسکن که امروز در مجلس مورد بررسی قرار گرفت کفت: دولت به دنبال کاهش اجاره بها با کمک مجلس است.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از یزد، با اشاره به اینکه امروز صحن علنی مجلس چند طرح مطرح شد، اظهار داشت: یکی از این طرح‌ها، بررسی طرح دو فوریت کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی بود.

وی با بیان اینکه شرایط اجاره برای مستاجران بسیار سخت است و این را مطلع هستیم ادامه داد: دو فوریت آن چهارشنبه هفته گذشته به تصویب رسیده بود و امروز کلیات آن به رأی گذاشته شد که رأی آورد و به کمیسیون مربوطه بازگردانده شد تا کار تخصصی بر روی آن انجام گیرد و مجدداً به صحن مجلس بازگردد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه نباید اجاره ها افسار گسیخته افزایش یابند اظهار داشت: موافقان و مخالفان امروز در خصوص این طرح صحبت کردند. موافقان در راستای کنترل اجاره‌بهای مسکن تأکید داشتند و مخالفان به این مسئله اشاره داشتند که نمی‌توان برای بخش خصوصی قانون تصویب کرد.

وی با بیان اینکه برخی معتقدند این موضوع تأثیرگذار بر روی بحث ساخت مسکن در آینده خواهد بود عنوان کرد: در هفته آینده نتایج کمیسیون را بررسی می‌کنیم و امیدوار هستیم تا سبب کاهش اجاره‌بها در سطح کشور شود.

جوکار با بیان اینکه همچنین امروز طرح فوریت به‌کارگیری و ساماندهی کارکنان دستگاه اجرایی در صحن مجلس مطرح شد، افزود: فوریت آن به تصویب رسید و از روز یکشنبه هفته آینده در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت و کلیات و جزئیات مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس در پایان گفت: امیدواریم این طرح بتواند مشکلات طولانی مدتی که کارکنان زحمت دولت و شرکتی‌ها داشتند را برای تبدیل وضعیت پاسخ دهد و شاهد مرتفع شدن مشکلاتشان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز