خبرگزاری کار ایران

مدیر ستاد دیه یزد خبر داد؛

آزادی ۳۰ محکوم مالی یزدی در ۳ ماهه ابتدایی سال جاری/پرداخت مبلغ ۲۱ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۹۵۲

مدیر ستاد دیه استان یزد از آزادی ۳۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد؛ سید مسعود عظیمی با قدردانی از عوامل ستاد دیه و خیران در آزادسازی زندانیان مالی غیرعمد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون تعداد ۳۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند .

وی افزود: بدهی این مددجویان مبلغ ۲۱۶ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال بود که مبلغ ۱۹۵میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ به شکات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مبلغ ۲۱ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی آن ها فراهم شد.

عظیمی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد ۲۰ مددجو مربوط به محکومین مالی،تعداد ۶ مددجو محکوم پرداخت مهریه و تعداد ۴ مددجو محکوم نفقه بودند .  

مدیر ستاد دیه استان یزد گفت: از این تعداد آزادی تعداد ۵ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد ۲۵ مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد گردیدند که از این تعداد ۲ مددجو زن و ۲۸ مددجو مرد بودند .

وی از دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی با مددجویان جرائم غیرعمد، برپایی میزخدمت ستاد دیه در مصلای نماز جمعه،آیین آزادی محکومین مالی، انتشار ویدیو با محوریت بیمه و حوادث کارگاهی از طریق صداو سیما و شبکه های مجازی و اجرای نمایش (بی نشون) با محوریت بخشش و گذشت و برگزاری گلریزان در پایان این اثر هنری به مناسبت هفته قوه قضاییه خبر داد .

عظیمی با بیان اینکه ستاد دیه یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی فعالیت دارد و نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک های خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به حساب های ستاد دیه استان یزد می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز