خبرگزاری کار ایران

تجهیز نانوایان یزدی به کارتخوان های هوشمند/ نظارت جدی بر شبکه توزیع

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۴۴

معاون توسعه و برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی یزد با اشاره به آغاز نصب کارتخوان‌های هوشمند نانوایی ها از ۲۹ خردادماه در استان گفت: تجهیز نانوایان یزدی به کارتخوان های هوشمند آغاز شده و تاکنون ۶۰۰ نانوایی به این سیستم مجهز شده‌اند.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدعلی حاتمی‌زاده با بیان اینکه برنامه ریزی شده تاپایان تیرماه همه نانوایی‌های دارای پروانه کسب به این کارتخوان مجهز شوند اظهار داشت: در طرح آزادسازی آرد، قیمت آرد برای نانوایی‌ها آزاد شده و آرد را با قیمت آزاد از کارخانجات خریداری می‌کنند.

وی تعداد نانوایی‌های استان را یکهزار و ۱۸۱ واحد بیان کرد و افزود: از این تعداد ۵۴۰ نانوایی در مرکز استان و مابقی در شهرستان های استان فعالیت دارند و برنامه داریم تمام نانوایی های استان تا پایان تیرماه به این سیستم مجهز شوند.

حاتمی زاده با بیان اینکه نصب این کارتخوان ها با هماهنگی اتحادیه های نانوایی استان و با توجه به کامل بودن اطلاعات آنها انجام می شود خاطرنشان کرد: دولت قصد دارد یارانه نان را از طریق دستگاه‌های کارتخوان در نانوایی‌ها به مصرف‌ کنندگان واقعی برساند، بنابراین قیمت آرد در زنجیره توزیع گندم تا تولید نان، آزاد می‌شود اما نان گران نمی‌شود و مردم نان را از طریق کارتخوانها با قیمت یارانه‌ای خریداری می‌کنند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی یزد ادامه داد: در اجرای این طرح محدودیتی در تعداد فروش نان نداریم اما فروش تنها با استفاده از کارت بانکی امکان پذیر خواهد بود، در این روش نانوا، آرد را با قیمت واقعی دریافت کرده و به ازای تعداد نان‌های فروخته شده یارانه دریافت خواهد کرد.

حاتمی زاده با بیان اینکه ۱۵ درصد یارانه نان آخر هر شب به حساب نانوایان واریز می‌شود خاطرنشان کرد: نانوایان برای دریافت کارتخوان مد نظر باید کد رهگیری اقتصادی و کد ملی مشخص و رسمی داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی،  معاون توسعه جهادکشاورزی یزد با بیان اینکه دریافت وجه نقد به ضرر نانوایان است افزود: در صورت دریافت وجه نقد یارانه نان به حساب نانوا واریز نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز