خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تا کنون صورت گرفت؛

صدور ۱۵ موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۸۰۳

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین از صدور ۱۵ موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری در استان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون خبر داد.

به گزارش ایلنا، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: این تعداد موافقت اصولی در سه‌ماهه نخست سال برای ایجاد تاسیسات گردشگری شامل مجتمع گردشگری عمومی، هتل، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌راهی، مهمانپذیر و مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیاردریال و اشتغال‌زایی برای ۵۳۱ نفر صادر شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین ادامه داد: همچنین در این مدت سه مجوز ایجاد تأسیسات گردشگری برای طرح توسعه اقامتگاه بوم‌گردی و تاسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع‌های خدماتی- رفاهی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۶۸ میلیاردریال و ایجاد اشتغال برای ۱۶۵ نفر صادر شده است.

محمدی همچنین از صدور سه پروانه بهره‌برداری از تأسیسات گردشگری در این مدت خبر داد و افزود: در سه‌‎ماهه اول سال ۱۴۰۱ همچنین دو واحد در حوزه گردشگری کشاورزی و یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۴۸۰ میلیاردریال به بهره‌برداری رسید و برای ۲۹ نفرایجاد اشتغال شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را از اولویت‌های این اداره‌کل خواند و تصریح کرد: در سال جاری تلاش داریم تا با برگزاری جلسات کمیته میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای بررسی طرح‌های گردشگری ارائه‌شده و تسهیل در روند اداری صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات حمایت لازم را از متقاضیان سرمایه‌گذاری در این حوزه داشته باشیم و امیدواریم با تداوم این روند و بهره‌برداری از پروژه‌ها بتوانیم شاهد رشد و رونق مجدد گردشگری استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز