خبرگزاری کار ایران

مدیر بخش آسیا و آفریقا فدراسیون تجارت سنگاپور در اصفهان:

سنگاپور به رابطه تجاری و بازرگانی نزدیک با اصفهان علاقه‌مند است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۷۴

در راستای توسعه روابط اقتصادی، هیات بلند پایه سنگاپوری اوایل بهمن ماه به اصفهان سفر می‌کند.

مدیر بخش آسیا و آفریقا فدراسیون تجارت سنگاپور در دیدار با رییس اتاق اصفهان تصریح کرد: اصفهان یکی از شهرهای مهم صنعتی ایران است که فدراسیون تجارت سنگاپور علاقه مند است با این شهر در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی همکاری نزدیکی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، کادی لی اظهار داشت: فدراسیون تجارت سنگاپور شامل ۲۱ هزار عضو است که هر عضو حداقل باید نیم میلیون دلار سرمایه اولیه داشته باشد.

وی اضافه کرد: ۶۰ درصد اعضای این فدراسیون در عرصه تجارت بین الملل فعالیت می کنند. وی هدف از سفر خود به اصفهان را ارزیابی فرصت های تجاری برای توسعه همکاری بین سنگاور و اصفهان عنوان کرد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با اشاره به سفر هیات تجاری اتاق اصفهان به سنگاپور گفت: در این سفر فرصت های تجاری و سرمایه گذاری استان اصفهان برای فدراسیون تجارت سنگاپور معرفی و از آنان دعوت شد برای توسعه همکاری های اقتصادی سفری به ایران داشته باشند.

«خسرو کسائیان»، همکاری اصفهان و سنگاپور در توسعه صنعت توریسم مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور سرمایه گذاران سنگاپوری در توسعه صنعت گردشگری استان اصفهان بویژه در بخش هتل سازی می تواند موثر باشد.

وی تصریح کرد: سنگاپور با پنج میلیون جمعیت سالانه پذیرای ۱۱ میلیون گردشگر خارجی است و استان اصفهان می تواند از تجارب این کشور برای توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران خارجی بهره گیرد.

وی خواستار همکاری آژانس های مسافرتی اصفهان با همتایان سنگاپوری جهت جذب گردشگران این کشور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز