خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

52 واحد صنفی متخلف در قزوین پلمب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۸۸۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه‌ها 52 واحد صنفی متخلف به علت گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و استنکاف از اجرای حکم در استان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین علیرضا حسن پور با اشاره به طرح ویژه تعزیرات گفت: در راستای اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید حاصل از مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا این اداره کل با رعایت قوانین نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده و با واحدهای صنفی که از شرایط حاظر سوء استفاده کرده و سبب گرانی خودسرانه کالاها شده‌اند برخورد شدیدی خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر بازار استان، اظهار کرد: مردم باید حاصل عملکرد تعزیرات حکومتی را حس کرده و متخلفان نیز به سزای اعمال خود رسیده و به مردم معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات صنفی مربوط به نانوایان است، عنوان کرد: 16 خبازی  متخلف تاکنون پلمب شده و 15 واحد صنفی به علت استنکاف از اجرای حکم تعطیل شده‌اند، همچنین با توجه به اعلام مشکلات گرانفروشی در برخی واحدهای عرضه نان فانتزی، بازرسی ونظارت بر این واحدها تشدید شده است.

این مسئول اظهار کرد: مردم با ارائه گزارش‌های تخلف، می‌توانند در امر بازرسی و شناسایی واحدهای متخلف به ما کمک کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود با اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید مصوب سران قوا در استان، اصناف متخلف و فرصت‌طلب با نصب بنر تخلف بر درب واحد صنفی آن‌ها، به مردم معرفی می‌شوند که نصب 4 بنر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بنکداری‌ها از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز