خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

عاملین احتکار کالاهای اساسی در قزوین بیش از دو میلیارد جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۴۳۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جزای دو و نیم میلیارد ریالی عاملین احتکار کالاهای اساسی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا حسن پور با اشاره به کشف کالای احتکار شده در استان گفت: در روزهای گذشته  به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در انبار یک بنکداری در قزوین، گشت سیار این اداره کل  به محل اعزام شد و 21 تن شکر در محل کشف شده و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده با قید فوریت  تخلف واحد صنفی  در احتکار به قصد گرانفروشی محرز و نهایتا به الزام به عرضه و پرداخت جریمه در حدود  یک میلیارد ریالی در حق دولت محکوم شد.

وی از کشف ماکارونی و روغن خوراکی احتکار شده در یک گشت مشترک تعزیرات از انباریک فروشگاه زنجیره‌ای خبر داد و عنوان کرد: این پرونده هم با قید فوریت رسیدگی شد  و متخلف به الزام به عرضه کالاهای اساسی و پرداخت 15 میلیارد ریال در حق دولت  محکوم شد.

این مسئول بیان کرد: در یک گشت مشترک در  قزوین از یک واحد نانوایی که  شکایات متعدد مردمی داشت بازرسی به عمل آمد  و پس از احراز کم فروشی مجموعه تولید به چهار ماه تعطیلی، نصب بنر و جزای نقدی با اشد مجازات محکوم شد که با حضور نماینده اجرای احکام حکم باقید فوریت اجرا شد.

حسن پور اظهار کرد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی استان در مراکز تعیین شده به عرضه خواهند رسید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین  با اشاره به به اختیارات تعزیرات حکومتی به موجب مصوبه سران قوا با رویکرد رسیدگی فوری در صحنه ارتکاب تخلف و صدور حکم قاطع و پلمب واحد متخلف، از شهروندان خواست تخلف و یا گزارش مردمی را با مراجعه به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اعلام کنند تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز