خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعزیرات حکومتی استان:

عامل احتکار کالاهای اساسی در قزوین 16 میلیارد جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۰۰۸

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در پی احراز تخلف برای یک فروشگاه زنجیره‌ای در قزوین، عامل آن بیش از 16میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن پور با اعلام این خبر گفت: در پی ارسال گزارش پلیس امنیت اقتصادی در مورد کشف چندین تن انواع روغن خوراکی، ماکارونی و شکر از یک فروشگاه زنجیره‌ای در  قزوین، پرونده‌ای تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: شعبه ویژه پس از رسیدگی با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

وی عنوان کرد: در گشت‌های مشترک برگزار شده تعزیرات حکومتی در استان از یک  فروشگاه زنجیره‌ای دیگر 25 کارتن ماکارنی کشف و ضبط شد، پرونده این تخلف  پس از رسیدگی، متخلف را  محکوم به عرضه کالا در شبکه توزیع و عامل آن به پرداخت بیش از 150 میلیون ریال محکوم شد.

این مسئول ادامه داد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی در مراکز تعیین شده به عرضه خواهند رسید.

حسن پور تاکید کرد: با اجرای مصوبات جدید جرایم سنگینی به متخلفان اعمال می‌شود و در آینده کاهش  تخلفات به حداقل ممکن و بازدارندگی لازم در احکام را شاهد خواهیم بود و تعزیرات حکومتی قزوین در اجرای این قوانین جدی بوده و به هیچ وجه با کسی تعارف ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز