خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

شهردار تصمیم‌گیر واقعی شهر نیست/ مدیریت شهرداری در حال آزمون و خطاست/ محاسبات شورا برای انتخاب شهردار اشتباه بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۹۱

عضو وشرای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به دلایل مختلف، متاسفانه شورا در محاسبات انتخاب شهردار اش اشتباه کرد و از همه شهروندان عذرخواهی می کنم و شخصا حاضرم هر جایی نیاز است، تاوانش را بدهم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد کناری نژاد در نطق پیش از دستور چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، با اشاره به ضرب المثل" از کوزه همان تراود که در اوست" اظهار کرد: انگار ابر و باد و شهردار در کارند، تا شهرداری بندرعباس از نیروهای توانمند و باتجربه چشم‌پوشی کرده و از هر جایی به غیر از بدنه اصلی، مدیر منصوب کند.

وی افزود: در حالی که شهردار بندرعباس در آغاز دوران مدیریتی درخواست لغو مأموریت نیروهای سایر دستگاه‌ها به شهرداری را داشته و این موضوع اجرایی شد، اما هنوز چند ماه نگذشته، خلاف حرف خود عمل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه نتیجه حضور مدیران خارج از شهرداری در ماه های اخیر، چیزی جز افت کیفیت خدمات رسانی و افزایش نارضایتی‌ها نبوده است، تصریح کرد: با ادامه این روند باید شاهد بهم ریختگی و آشفتگی و ناکارآمدی در بخش‌های دیگر مدیریت شهری نیز باشیم.

وی خطاب به شهردار بندرعباس گفت: شهردار بندرعباس باید بداند، اگر برایش مهم است، اگر خود را ولایی و جهادی می‌دانید، اگر احساس تکلیف دارید، باید بدانید که شهروندان، پرسنل شهرداری و شورا همگی از این سبک مدیریتی و ناکارآمدی مطلق، ناراضی و به آینده شهر بدبین شده‌اند.

وی ادامه داد: چه اصراری دارید که شما و تیم همراهتان بگویند، همه مدیران و کارمندان شهرداری ناپاک هستند و باید از بیرون بدنه نیرو وارد کنیم.

کناری نژاد با اشاره به نطق یک عضو دیگر شورا، اضافه کرد: شهر ۶۰۰ هزار نفری بندرعباس متعلق به مردم است، اما با این تصمیمات، مشخص نیست چه کسی واقعاً مشاور آقای شهردار یا تصمیم‌تصمیم‌گیر برای ایشان است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه متاسفانه، هر روز یک انگ و برچسب به پرسنل شهرداری زده می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه مدیریت شهر در حال آزمون خطا است و گواه آن، جابه جایی مکرر نیروهاست.

وی با تاکید بر اینکه حقوق شهروندان و  کارکنان شهرداری خط قرمزی برای اعضای شوراست، اظهار کرد: شخصا از کنار بی‌بی‌درایتی و بی‌تدبیری در شهرداری کوتاه نخواهم آمد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: شاهد هستیم که به دلیل تصمیم نابجا و ناکارآمدی در مدیریت، نیروهای شهرداری در حال فرسوده شدن و بی انگیزگی است.

کناری نژاد افزود: شهردار بندرعباس یک روزی برای نجات شهر آمد اما به گونه‌ای عمل کرده که باید بگوییم تو رو خدا امروز برو که شهر نجات پیدا کند. حداقل اگر مدیریت بلد نیستید، اصرار دارید که باید بمانید و خود را ناجی شهر می‌دانید، دو نفر کارشناس کنار خود داشته باشید و مدیریت و کار یاد بگیرید.

وی اضافه کرد: به دلایل مختلف، متاسفانه شورا در محاسبات انتخاب شهردار اشتباه کرد و از همه شهروندان عذرخواهی می کنم وشخصا حاضرم هر جایی نیاز است، تاوانش را بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز