خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

دوره بازگشت زلزله‌های تبریز فرا رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۵۷

نتایج مطالعات انجام گرفته پهنه بندی و ریزپهنه بندی تبریز نشان می‌دهد در صورت بروز زلزله در تبریز بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر در این شهر کشته خواهند شد.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز خواستار تلاش همه جانبه مسوولان برای تقویت بسترهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در شهر تبریز شد.
به گزارش ایلنا ایرج شهین باهر که در نشست مشترک نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز سخن می‌گفت با تأکید بر اینکه دوره بازگشت زلزله‌های تبریز فرا رسیده و این شهر همچنان در خطر آسیب‌های جبران ناپذیر ناشی از زلزله قرار دارد افزود: متأسفانه نتایج مطالعات انجام گرفته پهنه بندی و ریزپهنه بندی تبریز نشان می‌دهد در صورت بروز زلزله در تبریز بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر در این شهر کشته خواهند شد و این امر ضرورت تقویت زیرساخت‌های مدیریت بحران و بسترهای پدافند غیرعامل را دوچندان می‌کند.
وی افزود: مدیریت بحران در تبریز به لحاظ فقدان امکانات و زیرساخت‌های لازم همواره با مشکل روبروست و ما عملا هم در خدمات رسانی و هم در امدادرسانی با مشکل مواجهیم.
شهین باهر در عین حال خواستار توجه بیش از پیش دولت به استقرار مدیریت واحد شهری و نیز حمایت‌های عملی از شهرداری‌ها در پیشبرد اهداف توسعه شهری تبریز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز