خبرگزاری کار ایران

در دیدار بازنشستگان تأمین اجتماعی با نماینده زنجان مطرح شد؛

به بهانه حق خواهی نباید جامعه را با سر و صدا دچار تشویش کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۱۷۷

نماینده مردم زنجان طارم گفت: در حال پیگیری و حل مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عصر روز جمعه (۲۰ خرداد) تعدادی از بازنشستگان با نماینده مردم زنجان طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

حجت الاسلام مهدی باقری (نماینده مردم زنجان و طارم) در این دیدار با اشاره به تجمعات اعتراضی بازنشستگان اظهار داشت: نمایندگان به عنوان وکلای مردم در مجلس در حال پیگیری مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی در سراسر کشور به صورت مسالمت‌آمیز هستند.

وی، با بیان اینکه مشکلات مستمری و حقوقی معترضان بازنشسته تامین اجتماعی نسبت به میزان افزایش حقوق در حال پیگیری است، یادآورشد: به بهانه حق و حقوق خواهی نباید جامعه را با ایجاد سرو صدا دچار تشویش کرد.

باقری، با اشاره به اینکه در گذشته عده‌ای شرکت شستا را تبدیل به شرکت خانوادگی کرده بودند، تصریح کرد: اقدامات کنونی به منفعت و با هدف اجرای عدالت در راستای حفظ حق و حقوق کارگران و بازنشستگان است.

به گفته نماینده مردم زنجان طارم، مردم باید آگاه و آرام و نماینده نیز باید سیاستمدار باشد و نباید با هر سر و صدا و ناآرامی کسی را از جایگاه خود تغییر بدهد.

وی، با اشاره به اینکه ما خواسته‌های شما را با شخص وزیر مطرح و در صورت نیاز به ایشان تذکر می‌دهیم، تصریح کرد: هر اتفاقی در کشور قابلیت استیضاح ندارد.

به گفته وی، کار مجلس لابی‌گری و تعامل است و استیضاح نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند؛ باید به فکر منفعت مردم باشیم و ما تا امروز از پیگیرها دراین خصوص جواب قانع کننده نگرفتیم و ما مدیون مردم در راستای دادن سهم دولت به تامین اجتماعی هستیم.

باقری، در پایان سخنان خود با بیان اینکه بارها در مجلس موضوع استیضاح مطرح شده است، اضافه کرد: با زد و خورد نمی‌توان مشکلات را حل کرد؛ منفعت و رفع مشکلات مردم جامعه برای ما اهمیت دارد.

سیدمرتضی خاتمی، نماینده شهرستان ماهنشان و ایجرود، نیز با بیان اینکه در حال پیگیری موضوع حقوق بازنشستگان هستیم، اظهار داشت: نمایندگان مردم در خانه ملت پیگیر حل مشکلات بوجود آمده برای بازنشستگان هستند.

به بهانه حق خواهی نباید جامعه  را با سر و صدا دچار تشویش کرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز