خبرگزاری کار ایران

محمدی در جمع بازنشستگان تأمین اجتماعی گیلان:

آماده‌ایم تا حلقه وصل بازنشستگان با سازمان تأمین اجتماعی و دولت باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۳۰

در جریان تجمع جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی مقابل سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، به دعوت محمدی تعدادی از این بازنشستگان در دفتر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان حاضر و به بیان مشکلات خود پرداختند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این دیدار که رئیس خانه کارگر تشکیلات گیلان نیز حضور داشت،محمدی با تاکید بر لزوم احصاء موارد و مشکلات بازنشستگان استان گیلان، برای مطرح شدن آن در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: خود من در یک خانواده ای کارگری، بزرگ شده ام و به مسائل و مشکلات این قشر واقف هستم.

او با بیان اینکه درب سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان بر روی همه اقشار مردم استان باز است، گفت:حل مشکلات بازنشستگان در حیطه اختیارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان نیست اما این آمادگی را داریم تا حلقه وصل بازنشستگان با سازمان تأمین اجتماعی و دولت باشیم.

محمدی با تاکید بر اینکه تأمین اجتماعی به عنوان سازمان متولی باید به مشکلات بازنشستگان خود توجه و در جهت رفع آن گام بردارد، گفت: این آمادگی در سازمان وجود دارد تا مشکلات همه اقشار از جمله کارگران، کشاورزان، بازنشستگان و... حتی اگر در حیطه وظایف این سازمان نباشد را با مسئولان مربوطه پیگیری و در جهت رفع آنها رایزنی کنیم.

او با بیان اینکه حل مشکل افزایش حقوق بازنشستگان از اختیارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خارج است و باید در سطح ملی و سازمان تأمین اجتماعی حل شود، خاطرنشان کرد: با این حال می توانیم منعکس کننده مشکلات به دولت و مسئولین کشوری باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان بر لزوم پیگیری احقاق حقوق بازنشستگان از مسیر قانونی و درست تاکید و گفت: ایجاد حاشیه و سوء استفاده عده ای از خواسته های به حق بازنشستگان، بر مشکلات آنان می افزاید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز