خبرگزاری کار ایران

دستِ پر شرکت اطلاع رسان رایتل برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۴۵۶

طراحی و پیاده‌سازی سامانه وام، تدوام طرح خرید اعتباری و ارائه خدمات شبکه تخفیفی در کل کشور تازه‌ترین برنامه‌های شرکت اطلاع رسان رایتل است که برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد محسن صدر، مدیر عامل شرکت اطلاع رسان رایتل با بیان این خبر افزود: از سال گذشته همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، شرکت اطلاع رسان رایتل در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود در جهت توانمندسازی بازنشستگان و خانواده ایشان، اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی نموده است ودر همین راستا با عقد قرارداد سه جانبه با سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه اعتبار لازم برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بر روی باشگاه ایجاد نموده تا تمامی ایشان بتوانند پس از عضویت در سایت باشگاه، نسبت به خرید اعتباری و اقساطی خود از تامین کنندگان کالا و خدمات طرف قرارداد در بازه زمانی ۲ تا ۱۲ ماه اقدام نمایند. 

صدر افزود: برای تامین سبد خرید مورد نیاز بازنشستگان فهرست متنوعی از تامین کنندگان کالا و خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله سوپر مارکتی، لوازم خانگی، خدمات دندانپزشکی، پوشاک، بیمه و… تهیه شده است که بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی باشگاه به آدرس club. tamin. ir از این فهرست متنوع برای انتخاب خریدهای خود اطلاع یابند. 

صدر همچنین از طراحی و پیاده‌سازی سامانه وام به درخواست سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه خبر داد و گفت: شرکت اطلاع رسان رایتل نسبت به طراحی و پیاده‌سازی سامانه وام به آدرس loan. tamin. ir اقدام نموده است. در این سامانه که از آذرماه سال جاری در اختیار دفاتر کانون عالی بازنشستگان در سراسر کشور قرارداده شده است، بازنشستگان و مستمری بگیران تنها با مراجعه به این دفاتر و وارد نمودن کد ملی، شماره تلفن همراه و شماره مستمری بدون مراجعه به بانک رفاه و ارائه هیچگونه مدرک به صورت کاملا الکترونیکی اقدام به درخواست وام می‌نمایند که پس از استحقاق‌سنجی آنان نزد بانک رفاه در پایان همان ماه به حساب ایشان واریز می‌گردد. 

علیرضا همامی مدیر باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی هم در این گفتگو افزود: با توجه به استقبال خوب بازنشستگان از طرح اقساطی باشگاه و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این شرکت در نظر دارد با ارائه خدمات شبکه تخفیفی در کل کشور نیز برای بهبود خریدهای نقدی بازنشستگان و مستمری بگیران اقدام نماید. در همین رابطه ضمن عقد قرارداد با شرکت آتیه سازان زندگی ایرانیان حدود ۴۰ هزار فروشگاه در کل کشور آماده ارائه تخفیفات نقدی در حوزه‌های مختلف خواهند بود که بزودی به بازنشستگان و مستمری بگیران اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت. 

باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی به نشانی club. tamin. ir از سال گذشته شروع به کار نموده و تحت مدیریت شرکت اطلاع رسان رایتل خدمات متنوعی را به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز