خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده مجلس و شهردار؛

مشکلات میدان بزرگ میوه و تره بار کرج بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۷۱۵

با حضور نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و شهردار کلانشهر کرج، مسائل و مشکلات میدان مرکزی میوه و تره کرج، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ضرورت تسریع در تشکیل هیئت مدیره میدان تاکید شد.

به گزارش ایلنا از البرز، نشستی با حضور علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در خانه ملت و هیئت همراه، مصطفی سعیدی شهردار کرج، حمید دانشی کهن رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج و نمایندگان غرفه داران میدان مرکزی میوه و تره بار برگزار شد و طی آن برخی موارد مهم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.

در این جلسه مقرر شد تا اقدامات حقوقی تشکیل هیئت مدیره میدان بزرگ میوه و تره بار در دستور کار قرار بگیرد تا روند فعالیت میدان و خدمت رسانی به شهروندان ساز و کار مناسب تری داشته باشد.

شهردار کرج در جمع غرفه داران وعده کرد که به همت معاونت خدمات شهری طرح جهادی جهت پاکسازی و رسیدگی به نیازها و اولویت های فضای سبز، ترافیکی، رنگ آمیزی و ارتقای بصری اجرایی شود تا شهروندان از حضور در میدان حس مناسب تری داشته باشند.

مصطفی سعیدی همچنین بر توجه ویژه برای ساماندهی ترافیک صبحگاهی جاده اصلی محمدشهر – کرج در محدوده میدان مرکزی میوه و تره بار تاکید و گفت: البته مدیریت شهری پیگیر انتقال میدان به زمینی بزرگ تر با دسترسی های مناسب از طریق مشارکت بخش خصوصی است اما تا آن زمان رفع مشکلات و نیازهای میدان کنونی ضرورت دارد.

عباسی عضو خانه ملت نیز بر رصد منظم قیمت ها و کیفیتِ محصولات عرضه شده در میدان مرکزی میوه و تره بار تاکید کرد و گفت که باید میان غرفه داران و تولیدکنندگان و باغداران ارتباط مستقیمی ایجاد شود تا اجناس با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز