خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تا کنون؛

۱۴ واحد نانوایی متخلف در استان قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۸۲۲

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ واحد نانوایی نانوایی در این استان با احکام قضایی پلمب شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین مهدی ورسته با اعلام این خبر افزود: در همین مدت ۲۶۰ پرونده تخلف صنفی با موضوع گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و نان و قاچاق تشکیل شده و متصدیان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای نانوایی در این مدت ۲ هزار و ۴۸۰ مورد بوده که این روند همچنان با کمک بازرسان قرارگاه امنیت غذایی و بسیج اصناف در حال اجرا است.

ورسته در تشریح پرونده‌های تشکیل شده در شهرستان‌های استان قزوین بیان کرد: ۷۵ پرونده در قزوین، ۶۰ پرونده بوئین زهرا، ۵۲ پرونده تاکستان، ۴۶ پرونده البرز، ۱۴ پرونده آوج و ۱۳ پرونده مربوط به شهرستان آبیک بوده است.

این مسئول بر اهتمام کار بازرسان جهاد کشاورزی بر فعالیت نانوایی‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه به گله‌مندی شهروندان قزوین مبنی بر برخی تخلفات در واحدهای نانوایی استان قرار شده تا نظارت‌ها به صورت مستمر و پشت سر هم صورت پذیرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای خردادماه جاری تاکنون با نصب ۶۵۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در واحدهای نانوایی، میزان تخلفات صنفی رو به کاهش است که قرار شده تا پایان خردادماه تمامی واحدهای نانوایی به این دستگاه‌ها مجهز شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز