خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

حوزه آرد و نان در قزوین ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۹۶۸

استاندار قزوین گفت: در موضوع نان مجموعه مدیریتی استان دست بردار مبارزه با فرصت طلبی و سودجویی عده‌ای خاص نیست و اجازه نخواهیم داد منافع و منابع مردم به شکل قاچاق در اختیار عده‌ای خاص قرار گیرد و به طور قطع این موضوع را ساماندهی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین اظهار کرد: برای اولین بار در فضای مدیریتی استان یک گزارش تحلیلی از وضعیت زیستی دهک‌های مختلف درآمدی ارائه شد که چنین گزارش‌هایی می‌تواند تعیین کننده اولویت‌های کاری استان باشد.

استاندار قزوین افزود: آمارها نشان دهنده این است که تصمیمات ستاد چقدر می‌تواند برای خرید اقلام توسط قشر ضعیف و دهک‌های پایین جامعه اثرگذار باشد و اهمیت رساندن کالاهای اساسی در سبد مصرفی این افراد را یادآوری کرد.

وی عنوان کرد:موضوع نان یکی از نیازهای اساسی جامعه است و به هیچ وجه در این زمینه مماشات نخواهیم کرد و مجموعه‌های مختلف استان پیگیر مبارزه با کارشکنی در توزیع آرد و پخت نان است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه فرمانداری قزوین هم در برخورد با تخلفات آرد و نان جدی است، اظهار کرد: علاوه بر نظارت هوشمند و میدانی مسئولان و دست اندرکاران در حوزه آرد و نان، از مردم هم درخواست داریم تا هرگونه تخلف در این حوزه را به فرمانداری قزوین گزارش دهند تا با متخلفان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخورد شود.

وی با بیان اینکه وضعیت آرد و نان استان به هیچ وجه مطلوب نیست و باید اصلاح شود، گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی هم اولویت اقدامات خود را در حوزه آرد و نان متمرکز کند و به اطلاع صاحبان پروانه نانوایی‌ها برسد که هرگونه تخلف به نام صاحب پروانه ثبت می‌شود.

استاندار قزوین افزود: امروز علاوه بر کالاهای اساسی مردم در برخی از موضوعات دیگر مانند مسکن، آموزش و غیره هم با مشکلاتی همراه هستند که باید این موضوعات هم در دستور کار ستاد قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک ساخت تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی طرح جهش مسکن آغاز خواهد شد که در این مسیر به طور قطع با مسائلی همراه خواهیم بود و باید اموضوعات در این ستاد و کارگروه‌های تخصصی دیگر بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز