خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی استان قزوین خبر داد:

اجرای طرح پایش فروشگاه‌های مصرف شبکه تعاون روستایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۸۹

در راستای تامین و توزیع کالاهای اساسی و حل مشکلات فروشگاه‌های مصرف در شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی طرح پایش فروشگاه های مصرف استان انجام شد.

رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، از اجرای طرح پایش فروشگاه‌های مصرف در شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، سید اسماعیل آقاجان‌تبار بیان کرد: در راستای تامین و توزیع کالاهای اساسی و حل مشکلات فروشگاه‌های مصرف در شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی طرح پایش فروشگاه‌های مصرف استان انجام شد.

وی اظهار داشت: ارزیابی و رتبه بندی صحیح فروشگاه‌ها همواره به عنوان سنجش عملکرد خرده فروشی‌ها، به ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مطرح بوده است، با استفاده از نتایج آن مدیران به راحتی می‌توانند به سنجش عملکرد دست یابند.

رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی استان با بیان اینکه درجه بندی فروشگاه‌های مصرف در چهار سطح است، خاطرنشان کرد: محدوده امتیازات برای سطح بندی فروشگاههای مصرف باتعیین ۲۱ شاخص از صفر تا۶۵ به ترتیب(صفر تا ۱۵ درجه ۴)،(۱۵ تا۳۰ درجه ۳)،(۳۰ تا۴۵ درجه ۲) و(۴۵ تا۶۵ درجه ۱) درنظر گرفته شده است.

آقاجان تبار با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای به عنوان یکی از حلقه‌های نظام توزیع است، افزود: سالم سازی شبکه توزیع از مهم‌ترین پیش‌شرط‌های توسعه اقتصادی پایدار، تأمین عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی جامعه است.

وی عنوان کرد: سه فروشگاه بزرگ در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا برای همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای به سازمان تعاون روستایی کشور معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز