خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آغاز احداث بیش از یک‌هزار و 200 واحد مسکونی در اردبیل / آماده‌سازی زمین برای 800 واحد مسکونی دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۴۵

معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی یک هزار و 270 واحد مسکونی در قالب طرح های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن در سطح استان خبر داد.

حامد کیخسروی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر برعهده بنیاد مسکن است، افزود: بر این اساس در سطح استان غیر از شهر اردبیل در مابقی شهرها بنیاد مسکن عهده دار اجرای این پروژه‌ها است.

وی افزود: کل ثبت نامی‌های شهرهای زیر 100 هزار نفر در استان 26 هزار و 315 نفر است که از این تعداد، 26 هزار نفر حائز شرایط شده‌اند؛ 2 هزار و 349 متقاضی نیز مراحل تشکیل پرونده، افتتاح حساب بانکی و واریز 40 میلیون تومان آورده اولیه را تا امروز انجام داده‌اند.

معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر مراحل ساخت 120 واحد در پارس آباد، 160 واحد در مشگین شهر، 40 واحد در خلخال، 60 واحد در نیر و 890 واحد در شهر اردبیل(بصورت مشارکتی با راه و شهرسازی) در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده و در دست احداث است.

کیخسروی اذعان کرد: برای فاز دوم این طرح نیز 240 واحد در پارس آباد، 450 واحد در خلخال، 30 واحد در سرعین و 80 واحد در نمین در حال آماده سازی زمین و طی مراحل اخذ پروانه می باشد که پس از تکمیل مراحل، عملیات اجرایی این پروژه ها نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز