خبرگزاری کار ایران

در سال جاری انجام می‌شود؛

لکه‌گیری و روکش آسفالت 150 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۵۴۹

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال 150 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت می شود.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی با اعلام این خبر افزود: با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها امسال 300 میلیارد تومان اعتبار برای انجام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری محورها در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به فعالیت 10 کارخانه آسفالت در سطح استان اردبیل، از شروع عملیات روکش آسفالت در تمامی محورهای استان اردبیل خبر داد و گفت: با مساعد شدن شرایط جوی 3 کارخانه استان جهت توزیع آسفالت آغاز به کار کرده وهم اکنون راهداران در پل تقاطع نمین که یکی از نقاط پرحادثه استان است مشغول به کار هستند.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه قالب حمل ونقل عمومی کالا و مسافراستان ازمحوراردبیل –سرچم است، بهره برداری از روشنایی خروجی شهر بطرف پلیس راه بطول ده کیلومتردر سال گذشته یادآور شد و اظهار کرد: مشکل روشنایی گردنه کجل نیز که یکی از نقاط پرحادثه و مه گیر بود حل وفصل شد و مورد بهره برداری مردم قرار گرفت.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل بهره برداری از 11 کیلومتر روشنایی تا آخر تیرماه را از برنامه های مهم راهداری عنوان کرد و گفت: 20 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده که در ادامه 25 درصد مازاد قرارداد، 4کیلومتر ازمنطقه کولاک گیر مابین آراللو و کرگان عملیات روشنایی انجام خواهد شد.

وثوقی خاطر نشان کرد: 200 کیلومتر در استان روشنایی داریم که 14 دستگاه تونل مجهز به سیستم روشنایی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل انجام 60 کیلومتر شانه سازی، اصلاح شیب شیروانی، افتادگی شانه ، تعمیر، بازسازی ونصب علایم ایمنی، انجام عملیات روکش آسفالت و خط کشی در شمال استان را از اقدامات مهم راهداری در حوزه نگهداری وایمن سازی جاده اردبیل- مغان اعلام کرد و افزود: روشنایی تقاطع سامیان قابل مورد بهره برداری قرار گرفته همچنین ده کیلومتر ازروشنایی ابتدای مسیر خروجی اردبیل – مغان نیز در دست اجراست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز