خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

200 سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۷۶۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال گذشته جهت استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 200 قرارداد با سرمایه گذاران داخلی و خارجی منعقد شده است.

به گزارش ایلنا، رضا صفاری با اشاره به سرمایه‌گذاری‌ها و واگذاری اراضی به سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: در سال گذشته 201 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به گروه‌های متقاضی سرمایه گذاری واگذار  شده که این نشان از عزم دولت و مسئولان اجرایی استان در حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رونق تولید و توسعه صادرات است.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: قطعا با فعال سازی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شاهد اشتغال پایدار جوانان خواهیم بود و با راه اندازی کامل این واحدها زمینه اشتغال 8 هزار و 239 نفر فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در این واحدهای صنعتی 7 هزار میلیارد ریال بوده است و بیشترین واگذاری اراضی صنعتی به ترتیب در شهرک‌های صنعتی  خرمدشت، حکیمیه و لیا است.

صفاری از واگذاری 150 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری خبر داد و گفت: در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و طبق برنامه عملیاتی و شاخص‌های مصوب جذب 145 سرمایه گذاری داخلی و خارجی در دستور کار این شرکت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز