خبرگزاری کار ایران

تدابیر ویژه پلیس یزد در ماه رمضان؛

افزایش گشت‌زنی پلیس برای افزایش امنیت اجتماعی/ پرهیز از روزه خواری در ملأعام

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۸۱۰

فرمانده انتظامی استان یزد از تدابیر ویژه پلیس به منظور حفظ حرمت ماه رمضان و افزایش امنیت اجتماعی و اخلاقی برای کسب فیض بیشتر مردم از این ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با تبریک فرا رسیدن ماه پربرکت رمضان اظهار داشت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خدا است که در آن دوستی‌ها و مودت‌ها بیشتر و وحدت و انسجام مسلمانان اوج گرفته و جرایم به پایین‌ترین حد خود می‌رسد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان تدابیر ویژه‌ای را برای این ماه در نظر گرفته و با اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی به استقبال این ماه پربرکت رفته و سعی می‌کند تا زمینه کسب فیض بیشتر مردم در ایام را فراهم کند.

بهدانی‌فرد از افزایش گشت‌زنی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه رمضان با فصل بهار و حضور مردم برای گذراندن ساعات پس از افطار در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، گشت‌های انتظامی استان به منظور تقویت امنیت بیشتر مردم و مقابله با مجرمانی که در پی سوءاستفاده از این فرصت هستند، افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: همچنین طرح‌های ترافیکی نیز در ساعات شلوغ به ویژه در روزهای خاص مانند لیالی قدر، روز جهانی قدس و روز عید سعید فطر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اجرا می‌شود که از شهروندان انتظار داریم کمال همکاری را با مأموران پلیس داشته باشند.

وی همچنین از برخورد با هنجارشکنی از سوی پلیس خبر داد و عنوان کرد: از کسانی که به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند انتظار داریم به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری در ملأعام، خودداری کنند.

بهدانی‌فرد همچنین از کنترل و نظارت بر فعایت صنوف در ماه مبارک رمضان توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد و تصریح کرد: تمام اغذیه‌فروشی‌ها و اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز به فعالیت است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد  شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن تأکید بر رعایت شئون اسلامی در کلیه واحدهای صنفی و اماکن عمومی، گفت: از همه شهروندان گرامی می‌خواهم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی موضوع را به مأموران پلیس اطلاع دهند تا اقدام لازم و قانونی در اسرع وقت صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز