خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان یزد خبر داد؛

ورودی های شهر تفت از سمت ییلاقات مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۵۱۱

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: رانندگانی که ۱۳ فروردین به مناطق ییلاقی تفت سفر می کنند باید هنگام بازگشت از مسیر کمربندی تفت به یزد بازگردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سرهنگ رحیم حاجی‌ده‌آبادی با اشاره به لزوم مدیریت حجم بالای ترافیک محور دهشیر به یزد اظهارداشت: آن دسته از شهروندانی که به ییلاقات استان در شهرستان تفت می‌روند برای بازگشت خود تا پیش از ساعت ۱۸ محدودیتی ندارند و می توانند از مسیرهای ورودی به شهر تفت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت ها از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز ۱۳ فروردین اعمال می شود افزود: رانندگانی که در این ساعات تردد دارند حق ورود به شهر تفت و مسیر قدیم این شهر به یزد را ندارند و باید از مسیر بزرگراه تفت به یزد تردد داشته باشند.

حاجی‌ده‌آبادی با بیان اینکه اعمال محدودیت در این روز برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و گره ترافیکی است عنوان کرد: همچنین مسیر تفت به ده بالا نیز از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز ۱۳ فروردین مسدود و یک طرفه می‌شود.

وی اضافه کرد: طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تردد هر نوع وسیله نقلیه سنگین شامل تریلی و کامیون و همچنین موتورسیکلت در تمام مسیرهای استان ممنوع و در صورت مشاهده علاوه بر اعمال قانون، وسیله نقلیه توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تردد در سطح محور‌های برون شهری استان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: مسافران حتما مدیریت برنامه ریزی بازگشت از سفر داشته باشند تا شاهد اوج تردد و ترافیک در جاده‌ها در روز‌های جمعه و شنبه نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز