خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد؛

ضرورت نظارت کافی برای خروج دام و طیور از سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۴۳۲

استاندار سمنان گفت: نظارت ها بر خروج دام و طیور از استان در دستور کار قرار داشته باشد تا مواردی در این حوزه خارج از قانون صورت نگیرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز 25 اسفند در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان در سالن جلسات جهاد کشاورزی بیان کرد: اقدامات لازم در خصوص تنطیم بازار و تامین میوه شب عید و کالاهای اساسی در ایام پایانی سال صورت گرفته و کمبودی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد، امنیت غذایی و سرمایه گذاری در سایه تامین امنیت به صورت مطلوب محقق می شود، یادآور شد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و باید تمامی امکانات برای این مقابله آماده باشد.

استاندار سمنان گفت: نظارت بر بازار به منظور حفظ آرامش و جلوگیری از تخلفات در بازار ایام پایانی سال به صورت ویژه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: همراه با کاهش تورم در سطح کشور با ثبات نسبی در سطح بازار مواجه هستیم.

هاشمی ادامه داد: در حوزه بیولوژیکی و بیوزیستی ضرورت دارد تا با هوشیاری کامل در برابر دسیسه ها و توطیه های دشمنان آماده باشیم.

استاندار سمنان اضافه کرد: مدیریت مطلوب در حوزه تنظیم بازار صورت گیرد تا میوه شب عید در تمامی نقاط استان و در اختیار هم استانی ها در دورترین نقط استان نیز قرار گیرد. 

وی افزود: نظارت ها بر خروج دام و طیور از استان در دستور کار قرار داشته باشد تا مواردی در این حوزه خارج از قانون صورت نگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز