خبرگزاری کار ایران

فعالیت چهار پلتفرم اینترنتی عرضه مستقیم کالاهای اساسی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۰۰۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان؛ در تلاش هستیم هشت پلتفرم عرضه مستقیم کالاهای اساسی در استان ایجاد کنیم که تاکنون چهار پلتفرم در استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا افلاطونی در جلسه کارگروه قرارگاه امنیت غذایی و تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، گفت: در راه اندازی پلتفرم  اینترنتی عرضه مستقیم کالاهای اساسی هدف حمایت از پلتفرم داخلی و استانی است که بتواند در زمینه عرضه، مشارکت داشته باشند.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: در تامین شکر اصناف و خانواده‌ها مشکلی در استان وجود ندارد و  آمادگی لازم برای توزیع این میزان شکر و روغن اختصاصی در استان را داریم؛ در زمینه تامین روغن و شکر صنعت نیز مکاتبات لازم با وزارت جهاد کشاورزی برای تامین این اقلام انجام شده است.

وی ادامه داد: ذخیره‌سازی مرغ و گوشت قرمز به میزان کافی در سردخانه‌های این استان انجام شده و جای هیچگونه نگرانی نیست و برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا با هماهنگی‌های انجام شده، نسبت به ذخیره‌سازی مرغ در استان اقدام شده است.

این مسئول بیان کرد: درآستانه سال نو و ماه مبارک رمضان گشت سیار جهاد کشاورزی با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی، بازرسی روزانه را بطور مستمر بر کلیه مراکز عرضه کالاهای اساسی، میدان میوه، مراکز عرضه مرغ، تخم‌مرغ، گوشت و سایر اقلام و کالاهای اساسی را دارند.

وی ادامه داد: در ایام پایان سال با توجه به وظایف محوله به ویژه درحوزه دامپزشکی، منابع طبیعی، امور اراضی و رصد و پایش بازار و کالاهای اساسی که بر عهده جهاد کشاورزی قرار داده شده بنابراین به نوعی تعطیلی در حوزه جهاد کشاورزی وجود ندارد.

افلاطونی اظهار کرد: درخصوص نظارت بر نانوایی‌ها نیز اقداماتی انجام شده که در صدد راه اندازی سامانه هوشمند توزیع آرد در نانوایی‌های استان هستیم.

وی درباره عرضه میوه شب عید گفت:  میوه شب عید به میزان کافی در انبارهای استان ذخیره سازی شده و در سطح استان به سه روش توزیع اینترنتی از طریق پلتفرم‌ها، مراکز عرضه مستقیم و تعاونی دستگاه‌های اجرایی در استان عرضه خواهد شد و توزیع مستقیم مرغ هم در ایام پایانی سال خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز