خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

چهار میلیون و 60 هزار قطعه مرغ گرم در بازار قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۲۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور تنظیم بازار و همچنین حفظ ثبات بازار مرغ در این استان، از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیون و ۶۰ هزار قطعه مرغ گرم در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، فاطمه خمسه با اشاره به توزیع مرغ در  استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیون و ۶۰ هزار قطعه مرغ گرم معادل هفت میلیون و ۹۳۶ هزار و ۸۲۸ کیلوگرم در سطح استان توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در همین مدت نیز یک‌هزار و ۵۶ تن مرغ گرم بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و با هدف کمک به استان‌های همجوار به استان البرز ارسال شده است.

خمسه بیشترین میزان توزیع مرغ گرم در طول این سه ماه گذشته را خرداد ماه عنوان کرد و گفت: در طول این ماه یک میلیون و ۶۱۰ هزار و ۹۴۶ قطعه معادل سه میلیون و ۱۵۹ هزار و ۷۵ کیلوگرم مرغ در بازار استان قزوین توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر زنجیره تولید و توزیع مرغ در استان با هدف برخورد با متخلفان بی وقفه و به شکل شبانه روزی انجام می‌شود بیان کرد: سه کشتارگاه مرغ قزوین، گوهر طیور و به‌پرور مسئولیت کشتار مرغ‌ها در استان را بر عهده دارند و همکاران مجموعه جهاد کشاورزی با حضور دائمی و شبانه روزی در این کشتارگاه‌ها بر نحوه توزیع مرغ نظارت کامل دارند.

خمسه میزان تولید مرغ در استان قزوین را دو برابر تقاضا اعلام کرد و گفت: این موضوع باعث شده تا با مدیریت تنظیم بازار مشکلی از نظر تامین مرغ در استان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز