خبرگزاری کار ایران

همزمان با اعیاد شعبانیه؛

گشت خودوریی در شهرک ناصر آباد استان قزوین راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۴۵۰

در راستای ارتقای امنیت در سطح استان، گشت خودرویی نیروی انتظامی در شهرک ناصر آباد، دانش و امیدیه استان قزوین راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بیژن خدایی با حضور در مراسم راه اندازی گشت خودرویی نیروی انتظامی که در جمع نمازگزاران شهرک ناصر آباد، دانش و امیدیه برگزار شد، گفت: در راستای امنیت یک واحد گشت خودرویی در این منطقه راه اندازی شد که خیرین نیز به صورت ویژه در آن همکاری داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: این گشت خودرویی در مرحله اول 12 تا 13 نقطه را پوشش خواهیم داد و در گام بعد تعداد نیروها افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: راه اندازی کلانتری حوزه ناصر آباد هم ضرورت دارد و با ایجاد آن بسیاری از مشکلات ساماندهی خواهد شد و برای راه اندازی آن پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

این مقام انتظامی استان قزوین تاکید کرد: پلیس ارگان نظم دهنده و حافظ امنیت است و تولید کننده امنیت تمام افراد و نهادهای مختلف هستند و با همکاری همه جانبه می‌توان به امنیت واقعی رسید.

خدایی درباره ضرورت فرهنگ سازی برای کاهش خسارات چهارشنبه پایان سال گفت: وقتی به برخی از مناطق شهرستان قزوین وارد می‌شویم گویی به یک منطقه جنگی ورود پیدا کرده‌ایم و حوادث این روز نگران کننده است؛ از این رو از خانواده‌ها و همچنین افراد مختلف سطح جامعه خواهشمندیم به عنوان سفیران نیروی انتظامی، تذکرات لازم را داشته باشند تا چهارشنبه پایان سال بدون دغدغه و آسیبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز