خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد؛

رونمایی از 16 طرح در راستای اجرایی شدن پلیس هوشمند و امنیت پایدار/ ابتلای بیش از هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی قزوین به کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۰۲۵

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:اجرایی شدن پلیس هوشمند و امنیت پایدار در راستای نیروی انتظامی با درک شرایط امروز جامعه در نظر گرفته شده و بر سه محور اساسی تکیه دارد و از چند سال گذشته آغاز شده و در سال جاری نیز 16 طرح جدید در این زمینه رونمایی و اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی در صبحگاه مشترک که صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد ضمن تبریک این هفته گفت: امنیت و احساس امنیت با تلاش شبانه روزی و ایثار و انسجام نیروی انتظامی در سراسر کشور و استان برقرار می‌شود و نیروی انتظامی دومین دستگاه برتر خدمت رسان در سطح دستگاه‌های کشور شناخته شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: امروز نیروی انتظامی ستون‌های استوار امنیت کشور هستند و شاهد حضور مسئولانه و دلسوزانه کارکنان در شرایط مختلف در کنار مردم هستیم.

وی بیان کرد: رسیدگی به 40 هزار پرونده در زمان کرونا وجود داشت و بالغ بر هزار و ۲۰۰ نفر به کرونا مبتلا شده و سه نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین افزود: کشف حدود 19 میلیاردی کالای قاچاق و کاهش هفت درصدی تصادفات فوتی در استان را شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: نمایش اقتدار و توانمندی و روزآمدی پلیس، امیدآفرینی در جامعه از اقدامات انجام شده در نیروهای مسلح است و در مجموع در جامعه اقتدار داریم.

ابراهیمی اظهار کرد: اجرایی شدن پلیس هوشمتد و امنیت پایدار در راستای نیروی انتظامی با درک شرایط امروز جامعه در نظر گرفته شده و بر سه محور اساسی تکیه دارد و از چند سال گذشته آغاز شده و در سال جاری نیز 16 طرح جدید در این زمینه رونمایی و اجرایی خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز