خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی پلیس بروجرد مطرح کرد:

توسعه امنیت پایدار با مشارکت مردم و سازمان‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۷۷

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: مشارکت آحاد مردم و سازمان ها باعث گسترش امنیت مطلوب و پایدار در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سرهنگ"علیرضادلیری"در جلسه ای که با حضور دکتر "غلامرضا سلیمانی" رئیس میراث فرهنگی استان برگزار شد، افزود: امنیت امروز نتیجه تلاش ها و همدلی های همه دستگاه های مرتبط با امنیت و به ویژه نیروی انتظامی است که همه باید تلاش کنیم این همگرایی در مأموریت ها را توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند این توفیق را به ما داده که خادم و خدمتگزار مردم شریف شهرستان باشیم و برای ارائه خدمات به مردم شریف این خطه شبانه روزی تلاش کنیم، اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند با ایجاد اختلاف در بین دستگاه ها و ناامن کردن مرزها امنیت کشور را بر هم بزنند اما با تلاش مسئولان و همراهی مردم نتوانسته اند تاکنون به اهداف پلید خود دست یابند.

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه مشارکت آحاد مردم و سازمان ها باعث گسترش امنیت مطلوب و پایدار در جامعه می‌شود، تصریح کرد: همه ما باید برای ارتقاء امنیت در جامعه تلاش کنیم تا احساس امنیت در میان مردم افزایش یابد چرا که احساس امنیت از امنیت مقدم تر است.

دلیری تصریح کرد: پلیس به عنوان نیرویی خدمتگزار و خادم مردم در برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه اسلامی فعالیت می کند و این فعالیت در سایه همکاری همه دستگاه ها، نهاد ها و مردم با پلیس بیشتر خود را نشان می دهد.

در ادامه این دیدار  رئیس میراث فرهنگی استان، "غلامرضا سلیمانی" با تقدیر از زحمات بی شائبه فرماندهی و کارکنان انتظامی این شهرستان در برقراری نظم و امنیت، افزود: این شهر از امنیت خوبی برخوردار است که این مهم در سایه فعالیت‌ها و اقدامات فرمانده انتظامی بروجرد و ماموران زحمتکش این فرماندهی به دست آمده است.

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان یاد آوری کرد: میراث فرهنگی آمادگی کامل جهت همکاری و مشارکت با پلیس را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز