خبرگزاری کار ایران

در هفته گذشته صورت گرفت؛

دستگیری 40 نفر از اراذل و اوباش قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۶۵۹

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای مستمر طرح مقابله با اراذل و اوباش و شناسایی و دستگیری حدود 40 نفر از مخلان نظم امنیت در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: وجود افراد شرور و قانون شکن، که با تخلفاتی همچون تخریب، غارتگری، زور گیری و دیگر رفتارهای خشن در جامعه، به‌عنوان یکی از مسائل مهم اجتماعی، که زمینه ساز از بین رفتن احساس امنیت در بین مردم می شود، در تمام جوامع بین المللی حائز اهمیت بوده و نگاه ویژه مسئولان و دست اندرکاران کشور را به خود اختصاص می‌دهد.  

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: این افراد با جولان دهی در محلات و شهرها، پا را فراتر از تخلفات عادی گذاشته و بدون توجه به قانون و اخطار پلیس، از طریق قدرت نمایی در جامعه و استفاده بی محابا از سلاح‌های سرد و گرم و گاها حتی درگیری با ماموران نیروی انتظامی، سعی در نا امن ساختن جامعه برای مردم به ویژه زنان و کودکان دارند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای قانون که نیروی انتظامی را مکلف به استقرار نظم، امنیت و تامین آسایش عمومی مردم کرده و همچنین دستور فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ضرورت برخورد جدی با اراذل و اوباش، از مرحله شناسایی تا دستگیری آن‌ها چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی، برخورد با این افراد وارد مرحله جدیدی شده و با جدیت بیشتر اجرا خواهد شد.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش در کلیه شهرستان‌ها و به ویژه در مرکز استان در دستور کار یگان‌های ضربتی پلیس قرار گرفته و مردم می‌توانند در صورت برخورد یا مشاهده با هرگونه مورد در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان دستگاه قضایی در استان، می‌توان به مردم قزوین این اطمینان را داد که هیچ محله یا منطقه‌ای در استان برای اراذل و اوباش شناخته شده و یا افرادی که تحت تاثیر شبکه‌های مجازی یا مواردی از این دست اقدام به انجام رفتارهای هنجارشکانه می‌کنند، امن نبوده و در صورت کوچکترین اقدام در این خصوص، با برخورد سریع و قاطع ماموران مواجه خواهند شد.

ابراهیمی تاکید کرد: مخلان نظم و امنیت باید بدانند که هیچکس توان ایستادگی در برابر قانون و پلیس را نداشته و ما در خصوص تامین نظم و امنیت تمام تلاش خود را بکار بسته و باهیچ کس در این خصوص تعارف نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز