خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تاکید کرد:

جذب گردشگر به قزوین با تمرکز بر مراکز بین‌راهی در نوروز ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۳۳۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر مهمترین چالش ما در حوزه گردشگری جذب مسافر است و در نوروز پیش‌رو و سال آینده تمرکز ما باید بر اجرای برنامه در مراکز بین‌راهی و شریان‌های عبوری و ترغیب گردشگران به بازدید از مرکز استان باشد.

به گزارش ایلنا، مهدی رجحانی گفت: رویکرد اجرای برنامه‌های خلاقانه برای ایام نورز با هزینه‌های کم امکان‌پذیر و قابل‌اجرا است که می‌تواند اثربخشی زیادی برای جذب گردشگر به استان داشته باشد چنانچه تجارب سال‌های گذشته نیز گویای این امر بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: قزوین یک استان با شرایط ویژه جغرافیایی برای عبور مسافران است که در سال آینده لازم است تمرکز ما برای اجرای برنامه‌ها به‌ جای داخل شهر در بین مسیر باشد و بتواند گردشگران را به سوی مرکز استان بکشاند.

وی افزود: اگر این فرآیند به خوبی انجام شود مرکز استان جذابیت‌های لازم برای گردشگران را داراست و مدیریت ما در داخل استان نیز می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

رجحانی با بیان اینکه باید وضعیت راه‌های بلاتکلیف بین راهداری و شهرداری تا اواخر اسفند مشخص شود تاکید کرد: پاکسازی ورودی و خروجی شهرها نیز باید در دستور کار قرار گیرد و به منظور پیشگیری از آلودگی در این مناطق نیز اقداماتی انجام شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار قزوین همچنین فرهنگ‌سازی برای میزبانی از گردشگران در ایام نوروز را لازم دانست و تصریح کرد: ما در حوزه فرهنگ‌های فردی پیشگام هستیم و لازم است برخی آموزش‌ها را در حوزه فرهنگ اجتماعی آغاز کنیم و آموزش بسیاری از موارد فرهنگی از جمله مهمان‌نوازی و رعایت آداب برخورد با گردشگران می‌تواند توسط رسانه ملی از همین حالا کلید بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز