خبرگزاری کار ایران

نصرتی، شهردار قزوین:

تبلیغ پتانسیل های قزوین در نوروز ۹۳ اقدام موثر شهرداری بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۸۸

شهرداری قزوین با به کار بردن تمامی امکانات، اطلاع رسانی مناسبی برای شناسایی بیشتر قزوین به مسافران صورت داد و در حد توان توانست پتانسیل های گردشگری و جاذبه های توریستی به مردم ایران بیشتر معرفی کند.

ایلنا: مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: شهرداری قزوین با به کار بردن تمامی امکانات، اطلاع رسانی مناسبی برای شناسایی بیشتر قزوین به مسافران صورت داد و در حد توان توانست پتانسیل‌های گردشگری و جاذبه‌های توریستی به مردم ایران بیشتر معرفی کند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ نصرتی در این خصوص افزود: چاپ ویژه نامه نوروزی «پیام شهر» شهرداری قزوین با ۵۰ هزار نسخه شمارگان و در ‌‌نهایت در مبادی ورودی شهر و محل بازدید مسافرین نوروزی و ستادهای اسکان به صورت هدفمند توزیع شد.

وی ادامه داد: تهیه ۶ تیزر با مفهوم گردشگری شهر قزوین نظیر گرمابه قجر، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه، خیابان سپه(شهدا)، چهلستون، بقعه چهار انبیا و امامزاده حسین(ع) از ۲۵ اسفند۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳ در شبکه آی فیلم IFILM۶۵۰ بار پخش شد و رادیو شهر شهرداری برنامه‌های مطلوبی در آستانه نوروز ارایه کرد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین با افتتاح سه پروژه شاخص تقاطع غیر همسطح شهید رجایی، دهکده طبعت بوستان باراجین قزوین، تله سی یژ کامان – زرشک گام موثری برای تبلیغ توسعه یافتگی قزوین در روزهای پایانی سال برداشت.

نصرتی با اشاره به اجرای تبلیغات در ۵ بیلبرد اتوبان‌های منتهی به شهر قزوین به ویژه در محورهای رشت - زنجان / تهران گفت: آماده سازی بوستان‌های شهری، تجهیز سرویس‌های بهداشتی، آرامستان‌ها، پایانه‌های مسافربری، میادین و نصب المان‌های نوروزی از دیگر اقدامات شهرداری در ایام نوروز ۹۳ بود.

وی با اشاره به نصب ۴۰۰ بنر با مناسبت گردشگری در تیر برد‌ها، فیکسچر‌ها و بیلبردهای سطح شهر قزوین گفت: بارگذاری اطلاعات گردشگری شهر قزوین در پرتال شهرداری قزوینqazvin. ir از دیگر اقدامات در راستای اطلاه رسانی بیشتر قزوین بود.

شهردار قزوین اظهارکرد: با مرمت مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه، حمام و موزه مردم‌شناسی قجر، حمام حاج می‌رحسن، بهسازی خیابان سپه و… شاهد بازدید گردشگران بسیاری از این اماکن تاریخی در ایام نوروز بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز