خبرگزاری کار ایران

به منظور رفاه حال میهمانان نوروزی:

گردشگران با تماس تلفن گویای شهرداری کاشان راهنمایی می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۴۱۲

مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی راهنمای مسافران ستاد هماهنگی سفر شهرستان کاشان، از راه اندازی فاز نخست تلفن گویای گردشگری ویژه نوروز ۹۳ در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی راهنمای مسافران ستاد هماهنگی سفر شهرستان کاشان، از راه اندازی فاز نخست تلفن گویای گردشگری ویژه نوروز ۹۳ در این شهرستان خبر داد.

سعید نبی در گفتگو با خبرنگار " ایلنا " در کاشان، هدف از راه اندازی این طرح را رفاه حال گردشگران و سهولت در معرفی جاذبه های گردشگری و مکان یابی ستادهای اقامت و اسکان در منطقه کاشان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: گردشگران می توانند جهت اطلاع از راهنمایان گردشگران کاشان در تمامی برنامه های ستاد تسهیلات سفر نوروزی با شماره تلفن ۴۴۵۰۵۰۵ – ۰۳۶۱ تماس بگیرند.

به گفته وی، معرفی جاذبه های گردشگری منطقه کاشان، محل اسکان و اقامتگاه ها، رستوران ها، هتل ها همراه با شماره تلفن ها و آدرس آنها از جمله اطلاعات این تلفن گویا است.

مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی راهنمای مسافران ستاد هماهنگی سفر کاشان تاکید کرد: فاز نخست این طرح ویژه میهمانان و گردشگران نوروزی راه اندازی شده است.

نبی، همچنین از راه اندازی فاز دوم این طرح در ایام گلابگیری جهت اطلاع رسانی دقیق و صحیح در موارد مختلف دیگر این شهرستان به گردشگران توسط شهرداری کاشان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز