خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین:

کنترل نقشه‌های معماری شهر قزوین الکترونیکی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۵۱

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: با توجه به پیگیری‌های مدیریت نظارت بر ساخت و سازهای معاونت شهرسازی و معماری، روند سیستمی شدن دریافت و کنترل نقشه‌های ساختمانی به مرحله اجرا رسید .

به گزارش ایلنا، کیومرث فدائی‌فر با اعلام این خبر افزود: در همین راستا نشست مشترکی  بین مدیریت هماهنگی و نظارت بر ساخت و سازها، مدیریت تدوین مقررات و ضوابط، سازمان فاوا، مسئولان روابط عمومی و انفورماتیک مناطق با محوریت هماهنگی‌های لازم بین واحدهای مرتبط برگزار شد تا کنترل نقشه‌های معماری به صورت الکترونیکی اجرایی شد.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین بیان کرد: در همین راستا دفاتر طراحی پس از صدور دستور تهیه نقشه و انتخاب دفتر طراحی توسط مالک می‌توانند با مراجعه به سایت www.Qazvin.ir نقشه‌های معماری را درپرتال مورد نظر بارگذاری و به صورت الکترونیکی جهت کنترل و تایید به شهرداری ارسال کنند.

این مسئول اضافه کرد: الکترونیکی شدن روند کنترل نقشه و معیارهای مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین در راستای حذف حضور فیزیکی و بهبود عملکرد کنترل و افزایش نظارت و کاهش خطا و تحقق دولت الکترونیک انجام می‌شود.

فدائی فر افزود: کنترل نقشه‌های معماری به صورت سیسمتی باعث تسهیل کار، کاهش رفت و آمد مالکان و هزینه‌ها، تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی شده و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کمک به محیط زیست، کنترل دقیق مدارک، کنترل سوابق، جلوگیری از جعل اسناد و حفظ یکپارچگی مستندات هنگام تغییرات و اصلاحات نقشه‌ها را به همراه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز