خبرگزاری کار ایران

الزام ثبت نام دهیاری‌های قزوین در سامانه جامع محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۴۵۷

رئیس اداره حفاظت محیط ‌زیست شهرستان قزوین گفت: طبق جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان قزوین، ثبت نام دهیاری‌های قزوین در سامانه جامع محیط زیست الزامی است و باید و وضعیت پسماند روستاها و نحوه دفع و دفن آن توسط بخشداران مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، احمد زارعی گفت: دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان قزوین با موضوع اهمیت پرداختن به مشکلات محیط زیستی شهرستان، وظایف و مسئولیت دستگاه‌ها و مصوبات اجرا نشده تشکیل شود.

رئیس اداره حفاظت محیط ‌زیست شهرستان قزوین ادامه داد: در این جلسه  مباحثی در خصوص اهمیت پرداختن به مشکلات محیط زیستی شهرستان و بخشداری‌ها مطرح و بخشداران موظف شدند، جهت ثبت نام دهیاری‌ها در سامانه جامع محیط زیست اقدامات لازم را مبذول و وضعیت پسماند روستاها و نحوه دفع و دفن آن توسط بخشداران مدیریت شود.

زارعی در پایان گفت: مقرر شد هر دستگاهی در قالب وظایف خود به مصوبات کارگروه عمل کرده که در صورت قصور از طریق مراجع قضائی پیگیری خواهد شد،  لازم است رودخانه‌ها و مسیل‌هایی که در آن نخاله و زباله تخلیه شده توسط دستگاه‌های ذیربط پاکسازی شود، همچنین باید همه شهرداری‌‎ها نسبت به پاکسازی زباله و نخاله اطراف شهر و حریم مصوب شهرها اقدام و مستندات را به کارگروه ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز