خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی شهردار اصفهان خبر داد؛

استقبال از مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان/ارسال بیش از 1800 اثر خارجی و داخلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۰۹

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: مسابقه نقاشی "شهر من، شهر زندگی" با هدف پیدا کردن نقطه نظرات و دستیابی به نگاه کودکان از شهر برای برنامه ریزی های شهری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجتبی شاه‌مرادی با اشاره به برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اظهار داشت: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان رده سنی ۴ تا 18 سال از ابتدای بهمن آغاز به کار کرد و به دلیل استقبال ویژه و بی نظیر شرکت کنندگان، مهلت شرکت در مسابقه تا ششم اسفند ماه تمدید شد.

وی با اشاره به موضوع اصلی این مسابقه با عنوان "شهر من، شهر زندگی" تصریح کرد: هدف اصلی این نام گذاری پیدا کردن نقطه نظرات کودکان، دستیابی به نگاه کودکان از شهر و برآورد آنان از محیط اطرافشان بوده برای اینکه بدانیم چه چیزی را می بینند و چه چیزی برای آنها جذاب است تا از بین این نقاشی ها ایده های خوبی را برای برنامه ریزی های شهری به دست آوریم.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان ادامه داد: تمام کودکان و نوجوانان سراسر دنیا در رده سنی ۴ تا ۱۸ سال تا ششم اسفندماه فرصت دارند تا از طریق مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت نام با ارسال تنها یک اثر در این مسابقه شرکت کنند.

شاه‌مرادی با اشاره به استقبال شگفت انگیز کودکان و نوجوانان از این مسابقه، اظهار داشت: در حال حاضر 1000 اثر داخلی و حدود ۸۰۰ اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این آثار در مراسم اختتامیه به تفکیک شهر و کشور معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه داوری این آثار در چهار رده سنی ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال انجام می شود، گفت: برای تمامی نقاشی ها کد اختصاصی در نظر گرفته شده که این کدها به داوران ارائه می شود و داوران آثار برتر را انتخاب می کنند.

وی با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده مدال نقره، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد، خاطرنشان  کرد: آثار راه یافته به مرحله داوری در قالب کتاب یا به صورت نمایش در گالری مجازی و یا در نمایشگاه های سطح شهر و گالری ها برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز