خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد؛

جشنواره فیلم کودک باید از رخداد هفتگی به جریانی مستقل تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۹۷۶

شهردار اصفهان گفت: ضروری است که جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از رخداد هفتگی به جریانی مستقل تبدیل شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی قاسم زاده در آیین افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اصفهان ضمن خیر مقدم به حضار اظهار کرد: خوشحالم که اولین حضورم در بین شهروندان در این اتفاق مهم فرهنگی وهنری رخ داد.

وی افزود: اصفهان همیشه شهر زندگی بوده است و امیدوارم در آینده نیز شرایط زندگی بهتر در این شهر را ایجاد کنیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهر اصفهان با همه ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی‌اش امانتی در دست ماست که باید آن را به آیندگان تحویل دهیم و از این رو حفظ امانت امری مهم است. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان باید از رخداد هفتگی به جریانی مستقل تبدیل شود، تصریح کرد: این جشنواره سی و چهار سال برگزار شده و باید به جریان مستمر در طول سال تبدیل شود.

قاسم زاده ادامه داد: دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان را در شهر اصفهان مستقر خواهیم کرد تا حیات جشنواره در طول سال فعال باشد و نتیجه آن را در یک هفته برگزاری جشنواره ببینیم.

سه سال پیش اصفهان به عنوان میزبان دائمی جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز