خبرگزاری کار ایران

در حمایت از کودکان جنگ زده؛

کودکان ایرانی «پرده صلح» را در اصفهان به تصویر می کشند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۱۷

«پرده صلح» همزمان با برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان، بدست کودکان نقاشی می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: «پرده صلح» همزمان با برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان، بدست کودکان نقاشی می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی بقایی اظهار داشت: این پارچه سفید به طول ۱۰ متر همزمان با زمان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک در شهر اصفهان، در فضایی عمومی نصب شده و کودکان و نوجوانان بر روی آن نقاشی می‌کشند.

وی تصریح کرد: نقاشی‌های ترسیم شده بر روی این پرده با موضوع حمایت از کودکان جنگ به ویژه کودکان مظلوم غزه خواهد بود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: پرده صلح در اختتامیه جشنواره، به امضای همه هنرمندان خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: این پرده نقاشی شده پس از پایان بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اماکن عمومی شهر اصفهان و سایر شهرهای کشور به نمایش در می‌آید.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از ۱۱ لغایت ۱۴ مهر سال جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز