خبرگزاری کار ایران

تردد وسایط نقلیه سنگین مخل امنیت جانی مردم کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۲۴۲

تردد زیاد تریلرها در داخل شهر کاشان سلامت و امنیت جانی مردم این شهر را به مخاطره انداخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان‌، تردد روزانه تریلرهای حامل بار و محصولات  صنعتی  علاوه بر ایجاد مشکلات در جاده های برون شهری کاشان، هر ساله موجب کشته شدن دهها تن از مردم این شهرستان و اختلال در معابر درون شهری شده است.

تعدادی از شهروندان ساکن راوند در تماس‌های مکرر با دفتر ایلنا در کاشان ضمن ابراز نارضایتی از  نحوه عملکرد مدیران شهری کاشان جهت اتمام طرح کنار گذر این شهرستان می‌گویند این طرح باوجود پیشرفت هایی که در ادوار گذشته داشته، ولی حدود 10 سال است که همچنان به حال خود رها شده است.

گفته می شود چند روز پیش یک دستگاه تریلر با بی توجهی به علائم رانندگی در محدوده مسکونی با سرعت زیادی در حال تردداز بلوار قطب راوندی بوده و به طوریکه رانندگان  خودرو های سواری جهت ممانعت از وقوع تصادف مجبور به تغییر مسیرناگهانی شده اند.

حرکت  تریلر ها ی حامل بار در سطح خیابان های شهر کاشان باعث ایجاد مشکلات برای مردم، شهرداری و آسیب های جدی به سطح آسفالت خیابان ها و بروز خطرات جدی برای  وسایل نقلیه شهروندان شده است.

 مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کاشان با بیان اینکه بلوار قطب راوندی یک شریان اصلی بوده  و ظرفیت ورود تریلی های حامل  فولاد  و وسایط نقلیه سنگین را ندارد، خواستار اقدام سریع مسئولان راه و شهرسازی برای جذب اعتبارات راه سازی به منظور تکمیل کنار گذر شهر کاشان شد.

مهدی پاکروان افزود: ورود تریلرها و کامیون های  سنگین به داخل شهر کاشان، تخریب آسفالت و ایجاد ترافیک سنگین را در پی داشته و استفاده مکرر از ترمز این وسایل نقلیه موجب آلودگی صوتی و مشکلات روحی و روانی برای شهروندان شده و از طرفی جان مردم را نیز به خطر انداخته است.

وی از مسئولان شهرستان خواست با پیگیری و تخصیص اعتبار کافی ولازم برای احداث کنار گذر شهر کاشان که ۱۰سال از شروع آن می گذرد،مساعدت های لازم در این زمینه را به عمل آورده و مانع بروز تصادفات بیشتر و جان سپردن شهروندان شوند.

مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کاشان تاکید کرد:در مجاورت بلوار قطب راوندی شهرک صنعتی راوند، مراکز علمی و دانشگاهی و منطقه مسکونی قرار گرفته است و تردد کامیون ها و تریلرها می تواند حوادث وحشتناکی برای عابران و کارگران، رانندگان خودرو های سبک و ساکنین به وجود آورد؛ حوادثی که طی سال های قبل به وفور به وقوع پیوسته و جان شهروندان را به مخاطره انداخته است.

وی میزان جریمه در خصوص ورود خودرو های سنگین در ساعت های ممنوع را بازدارنده ندانست و افزود:ایجاد سرعتگاه و نصب دوربین های ثبت تخلف تا حدود زیادی خواهد توانست مانع ورود تریلرها به حوزه شهری کاشان شده و از انجام تخلفاتی نظیر سرعت غیر مجاز جلوگیری کند.

 

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز